مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: پیش بینی بازیابی صعودی

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم: پیش بینی بازیابی صعودی

تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم

طبق داده‌های CoinMarketCap، قیمت اتریوم طی یک روز در 24 جولای با 9 درصد کاهش به 3169 دلار رسید. این امر پس از عرضه موردانتظار ETF‌های نقطه‌ای اتریوم رخ داد که ورودی خالص 106 میلیون دلاری را ثبت کردند.
این حرکت قیمت یک روند نزولی را نشان می‌دهد، برعکس شور و شوق اولیه که مشخصه راه‌اندازی ETF بود.

Sheldon The Sniper تاجر کریپتو اظهار داشت که سطح قیمت 3200 دلار اکنون در منطقه خرید قرار دارد.
شلدون 3300 دلار و پایین تر را به عنوان سطوح خرید بحرانی شناسایی کرد، اگرچه 3097 دلار قبلی قبلاً نقض شده بود.
معامله‌گر گفت که انتظار دارد اتر به زودی به 4000 دلار برسد اگر این اتفاق بیفتد.

راه اندازی ETF و واکنش بازار

علیرغم راه‌اندازی اخیر ETF‌های نقطه‌ای اتریوم، قیمت اتریوم در زمانی که بیشتر انتظار می‌رفت، کاهش یافت، که نشان‌دهنده یک رویداد «فروش خبر» است. این یک احساس دژاوو است که بیت کوین در ژانویه با اخبار مشابهی چه کرد.

بر اساس داده‌های CoinGlass، شروع ETF باعث انحلال گسترده موقعیت‌های خرید شد: ۴۲.۵۳ میلیون دلار از موقعیت‌های فروش در مقابل ۲ میلیون دلار از موقعیت‌های خرید.

این فروش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمالاً از هیاهوی تایید ETF سود می‌بردند، که منجر به کاهش قیمت شد. عملکرد ضعیف ETF های اتریوم نسبت به بیت کوین قابل توجه است. بیت‌کوین پس از راه‌اندازی ETF افزایش قیمت زیادی را تجربه کرد، در حالی که برای اتریوم، جریان‌های ورودی پس از اولین ETF آن نسبت به بیت‌کوین ناامیدکننده است.

پیش بینی های تحلیلگر

تحلیلگرانی مانند Michael van de Poppe این نوع اقدام سنگین را با قیمت اتریوم پس از راه اندازی ETF ها پیش بینی می کنند. ون دی پوپ اظهار داشت: “این یک احتمال است، زیرا اتر پشتیبانی مشابهی را برای افزایش از 3500 دلار به 7000 تا 7500 دلار پیدا می‌کند، اگرچه اقدامات نوسان کوتاه‌مدت نباید نادیده گرفته شود.” Pav Hundal، تحلیلگر بازار Swyftx، هدف قیمتی حتی نزدیک‌تر برای اتر را در 4890 دلار به اشتراک گذاشت – بالاترین قیمت آن در نوامبر 2021 بود.

https://t.co/boi6m7w9AQ

— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 24 ژوئیه 2024

Pav Hundal، تحلیلگر بازار Swyftx، هدف خود را در کوتاه مدت برای اتر تعیین کرده بود که به بالاترین حد تاریخ نوامبر 2021 یعنی 4890 دلار برسد. با این حال، با نگاهی به وضعیت فعلی که در آن بازار در فاز نزولی قرار دارد، دیدگاه هوندال بیشتر با تصور عمومی از احیای احتمالی و مسیر مثبت در قیمت‌های اتریوم مطابقت دارد.

اقدام قیمت اتریوم تثبیت را بالای 100 و میانگین متحرک 200 روزه نگه داشته و متعاقباً باعث روند صعودی شده است. جریان خالص 106.6 میلیون دلاری در اولین روز آن به دلیل راه‌اندازی ETF‌های نقدی ETH باعث ایجاد فشار خرید در اطراف اتریوم شد تا برای یک رالی احتمالاً صعودی آماده شود. قیمت در حال حاضر بین حمایت قابل توجه 3100 دلار و مقاومت 3700 دلار معامله می شود. خروج از این منطقه نشان می دهد که گاوها کنترل دارند.

معیارهای روی زنجیره و روندهای بازار

در همین حال، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که یک نهنگ بزرگ اتریوم به تازگی 10000 اتریوم را در Kraken تخلیه کرده و سودی بالغ بر 173 میلیون دلار به دست آورده است. این فشار فروش به نوبه خود باعث می‌شود که اتریوم از این روند پیروی کند و علاوه بر توزیع Mt. Gox که باعث نگرانی مردم در فضای کریپتو شده، قیمت‌ها را کاهش دهد.

نهنگ غول پیکر با سود 173 میلیون دلاری از $ETH، 9 ساعت پیش، درست قبل از سقوط قیمت اتریوم، 10 هزار دلار ETH (34.2 میلیون دلار) را به #Kraken واریز کرد.

قابل توجه، نهنگ:

➡️ 96,639 دلار ETH از #Coinbase با تنها 1,580 دلار در آگوست و سپتامبر 2022 برداشت کرد.

➡️ 40 هزار دلار ETH به Kraken در… pic.twitter.com/2GXNb3XtrO واریز کرده است

— Spot On Chain (@spotonchain) 25 ژوئیه 2024

همچنین، ذخایر صرافی اتریوم نیز با نرخ بسیار سریعی در حال کاهش بوده است، این نشانه دیگری است که سرمایه گذاران سکه های خود را از صرافی ها خارج می کنند تا آنها را برای مدت طولانی در کیف پول خود ذخیره کنند. این امر بسیار مؤید این واقعیت است که در دراز مدت، با وجود واکنش نزولی اولیه، راه اندازی ETF ممکن است برای قیمت اتریوم مفید باشد.

تحلیلگران QCP Capital در کل نسبت به دیدگاه میان مدت تا بلندمدت اتریوم مثبت هستند. سطوح بالاتر نوسانات ضمنی در گزینه های بیت کوین نشان دهنده تغییر احساسات کوتاه مدت بازار به نفع بیت کوین و در نتیجه به ضرر اتریوم است. با این حال، حمایت سازمانی همچنان بر روی اتریوم استوار بود که با بالاترین رکوردهای قبلی خود دوباره همگرا شد.

$ETH از زمان راه اندازی ETF، و عملکرد #Bitcoin از زمان راه اندازی ETF.

حتی اگر در هفته های اول همچنان با باد مخالف روبرو شود، ETF باید برای قیمت اتریوم یک مزیت بلند مدت باشد.

صبور باش. pic.twitter.com/I4pNO8nyPs

— Jelle (@CryptoJelleNL) 25 ژوئیه 2024
جِل، تحلیلگر کریپتو، خاطرنشان کرد که در چند هفته اول، واقعاً باد مخالفی برای اتریوم وجود داشت، اگرچه در بلندمدت، ETF کمک زیادی به قیمت اتریوم خواهد کرد. جل معتقد است که با در نظر گرفتن سودهای عظیم از زمانی که بیت کوین از زمان عرضه ETF به طور قابل توجهی افزایش یافته است، می تواند بسیار صبور باشد.

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به