مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

پیش بینی قیمت SHIBA INU و BITGERT در سال 2022

پیش بینی قیمت SHIBA INU و BITGERT در سال 2022

پیش بینی قیمت shiba inu (شیبا اینو) و بیتگرت (BITGERT )

بیت گرت یکی از بهترین عملکردها در بازار در طول چند هفته گذشته بوده است.

Shiba Inu و Bitgert (BRISE) برخی از پروژه های رمزنگاری مورد بحث در سال 2022 بوده اند. Shiba Inu به دلیل افت شدیدی که سکه از نظر قیمت و همچنین تعداد و حجم تراکنش دارندگان تجربه می کند، روی شیبا اینو متمرکز شده است.

از سوی دیگر، Bitgert در حال افزایش سرسام آور و ارائه محصولات بوده است که هزاران نفر از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جذب کرده است. اما پیش‌بینی قیمت برای هر دو پروژه Bitgert و Shiba Inu چقدر است؟ ادامه مطلب را در زیر بخوانید:

بیتگرت Bitgert

بیتگرت Bitgert

بیتگرت
Bitgert در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.0000009154 دلار معامله می شد و این پس از آن است که در چند روز گذشته افت آن را تجربه کرد. سکه یکی از بهترین عملکردها در بازار طی چند هفته گذشته بوده است. پیش بینی می شود که Bitgert امسال یکی از بهترین بازیگران بازار باشد. در واقع، پیش بینی می شود که یکی از سکه هایی باشد که بیشترین رشد را خواهد داشت. پیش بینی Bitgert برای سال 2022 0.00001 دلار است.

این بدان معناست که سکه بیتگرت دو صفر از قیمت فعلی را از بین می برد. نکته مهم این است که تیم Bitgert یک برنامه محکم برای دستیابی به این قیمت و حتی عملکرد بهتر دارد. بلاک چین Bitgert BRC20 قیمت سکه را به شدت افزایش داده است.

اما تیم در حال کار بر روی چندین محصول برای این زنجیره است و بیش از 1000 پروژه در سال 2022 در استودیوی استارتاپ Bitgert ساخته می شود. اینها عوامل اصلی هستند که قیمت Bitgert را به 0.00001 دلار افزایش می دهند.

Centcex

Centcex
سرمایه گذاران کریپتو باید توجه زیادی به پروژه Centcex داشته باشند زیرا ممکن است بعد از Bitgert سودآورترین سرمایه گذاری ارز دیجیتال باشد. Centcex از جمله سکه هایی است که پیش بینی می شود در سال 2022 عملکرد خوبی داشته باشد. این سکه در طول این نگارش (1 آوریل 2022)با قیمت 0.00311 دلار معامله می شد و پیش بینی می شود که در پایان سال به 0.01 دلار برسد.

Centcex در حال حاضر در بازار بسیار خوب عمل می کند، با روند صعودی اخیر باعث افزایش قیمت CENX بیش از 300٪ شده است. اگرچه قیمت در چند روز گذشته کاهش یافته است، Centcex همچنان یکی از ارزهای دیجیتال جذاب سال 2022 محسوب می شود.

شروع عرضه محصول Centcex همان چیزی است که پیش بینی می شود قیمت Centcex را به طور سرسام آوری افزایش دهد. مبادله Centcex تقریباً کامل شده است، و تیم همچنین روی تعداد نامحدودی از محصولات کار می کند. انتظار می‌رود با ده‌ها محصول در زنجیره، اکوسیستم Centcex پذیرش انبوه را افزایش دهد که قیمت را به 0.01 دلار افزایش خواهد داد.

شیبا اینو Shiba Inu

بهترین رقبای شیبا اینو shiba inu با پتانسیل رشد عالی در سال 2022 برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال 

شیبا اینو
شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال است که در صنعت کریپتو با جزر و مد شدید مواجه شده است. سکه تقریباً 5 ماه است که در حال سقوط بوده است، جایی که قیمت از 0.00008 دلار در اواخر اکتبر به 0.00002555 دلار در زمان نوشتن این مقاله کاهش یافته است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث کاهش توکن شیبا شده است و عدم استفاده از آن یکی از آنهاست. با این حال، تیم در حال توسعه ابزارهای بیشتر برای شبکه است.

اما این پل Bitgert است که پیش بینی می شود قیمت Shiba Inu را به یک ATH جدید که بالای 0.00008 دلار است، برساند. این پل دارندگان SHIB را قادر می سازد به بلاک چین Bitgert BRC20 مهاجرت کنند که در مقایسه با اتریوم هزینه گاز بسیار پایینی دارد. زنجیره Bitgert به افزایش قیمت Shiba Inu به ATH جدید در سال 2022 کمک می کند.

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به