مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

مقاومت 3450 دلاری اتریوم آیا بالای 3300 دلار را حفظ می کند؟

مقاومت 3450 دلاری اتریوم آیا بالای 3300 دلار را حفظ می کند؟

مقاومت اتریوم

اتریوم (اتر، اتریوم)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در حال حاضر در بازار سختی که با روندهای نزولی مشخص می شود، حرکت می کند.
اتریوم در حال حاضر با قیمت 3394.49 دلار با حجم معاملات 24 ساعته تقریباً 15.42 میلیارد دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود.
علیرغم کاهش جزئی 1.31 درصدی در 24 ساعت گذشته، اتریوم بالاتر از حمایت حیاتی 3300 دلار باقی مانده است.

با شروع فشار نزولی، ETH به 3300 دلار سقوط کرد

طی چند وقت اخیر، قیمت اتر برای شکستن بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود تلاش کرده است که به عنوان یک مانع بزرگ در مسیر صعودی آن عمل می کند.
شکسته نشدن این مقاومت باعث شده است که اتریوم درست زیر این سطح متزلزل شود و فضایی برای حدس و گمان در مورد حرکات احتمالی آینده باقی بماند.
به نظر می رسد فشار بعدی اتریوم در صورتی که گاوها بتوانند بازگردند به سمت 3700 دلار باشد که به فشارهای خرید قوی نیز نیاز دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) 55.58 نشان دهنده احساسات صعودی رو به رشد در نمودار روزانه برای اتریوم در حال حاضر است و نشان می دهد که در حالی که اتریوم بیش از حد خرید نشده است، هنوز ممکن است صعودی بالقوه وجود داشته باشد.
با این حال، معامله‌گران ممکن است بخواهند اسب‌های خود را نگه دارند، زیرا تمایلی به شکست EMA MACD ندارند، همچنین نشان می‌دهد که واگرایی صعودی در حال عبور است که امیدی به از سرگیری روند صعودی دارد.

سطوح پشتیبانی و مقاومت قیمت ETH

با نگاهی به ساختارهای فنی گسترده‌تر زیر ما، پشتیبانی فوری اتر را نزدیک به قیمت‌های فعلی حدود 3300 دلار می‌یابیم که در حال حاضر تلاش می‌کند از این خط دفاع کند.
اگر اتریوم نتواند سطوح بالاتر یا حتی پایین تر از این سطوح را حفظ کند، به خصوص به دلیل برخی رویدادها مانند انحلال هکرها در مقیاس بزرگ. سپس منطقه پشتیبانی قابل توجه بعدی جایی در حدود 3200 دلار است.
این احتمالاً تعیین می‌کند که ما از اینجا چقدر پایین می‌رویم قبل از اینکه هر گونه بازگشت احتمالی از پایین‌ترین سطح کنونی حاصل شود.

ETH می تواند تلاش دیگری برای شکستن سطح بالای 3400 دلار انجام دهد که در آن 50 EMA مقاومت در نظر گرفته می شود اما همچنان روی 3700 دلار چشم دوخته است.

لایه دیگری از پیچیدگی در پویایی بازار ETH با وقوع نقض امنیتی در WazirX اضافه شد که در آن به مقدار قابل توجهی از دارایی ها دسترسی پیدا شد و به اتریوم مبادله شد.
هکری که تحلیلگر زنجیره ای ZachXBT مظنون به ارتباط با گروه بدنام Lazarus است، اتریوم به ارزش تقریبی 201.67 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
در صورت انحلال این لات عظیم، می تواند فشار فروش زیادی را بر بازار اتر وارد کند و ممکن است مقاومت در 50 EMA به اضافه حمایت خطر در 3300 دلار را بدتر کند.

پیش بینی ها برای ETF های اتریوم رشد می کند: آیا علاقه سازمانی ETH را به بالاترین حد جدید می رساند؟

خوش‌بینی در میان معامله‌گران اتریوم (ETH) پیش از راه‌اندازی ETF‌های نقطه‌ای اتریوم که انتظار می‌رود قیمت‌های اتریوم را بیش از پیش افزایش دهند و احتمالاً به بالاترین سطح تاریخ خود برسند، همچنان در حال افزایش است.


این احساسات ناشی از محصولات ETF است که می‌توانند هفته آینده عرضه شوند، با هدف جذب سرمایه‌گذاران نهادی که به دنبال قرار گرفتن در معرض مستقیم هستند بدون اینکه لزوماً ارزهای دیجیتال واقعی را مدیریت کنند.

این ابزار مالی استراتژیک می تواند با افزایش نقدینگی و به طور بالقوه تثبیت نوسانات قیمتی اتریوم بر پویایی بازار اتریوم تأثیر بسزایی بگذارد.
از داده‌های CryptoQuant که اخیراً افزایش نسبت اهرم تخمینی را از 0.347 به 0.354 نشان می‌دهد، می‌توان دریافت که معامله‌گران در حال حاضر به طور فعال از طریق پلتفرم‌هایی مانند Binance و OKX وام می‌گیرند تا موقعیت‌های خود را قبل از این رویداد با پیش‌بینی روند صعودی که در شرف شروع است، افزایش دهند. بنابراین بعداً وقتی اتفاق افتاد از آن سود می برد.

سطح پشتیبانی 3300 دلاری که در حال حاضر در EMA 50 مقاومت می‌کند، مرزهای محدوده معاملاتی محدودی را ترسیم می‌کند که اتریوم می‌تواند تا زمانی که یک رویداد مهم در حال حرکت در بازار باشد، در زیر آن باقی بماند.
در همین حال، برخی از معامله‌گران ممکن است به نظارت بر معاملات زنجیره‌ای مرتبط با وجوه سرقت‌شده ادامه دهند، زیرا این امر ممکن است بر قیمت‌های کوتاه‌مدت با توجه به فروش احتمالی ناشی از نقض‌های امنیتی تأثیر بگذارد.

مشاوران با تجربه بهترین راه حل برای افزایش سود و کاهش ریسک معاملات ارز دیجیتال

خدمتی جدید از صرافی ارز دیجیتال بیت گرند،پکیج های مختلف مشاوره و آموزش برای آفراد مبتدی، متوسط و خبره در این حوزه 

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به