مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

صرافی ارز دیجیتال بایننس چیست؟ مزایا و ویژگی های صرافی Binance

Binance یک صرافی کریپتو به کریپتو است. به این معنا که کاربران فقط می‌توانند از آن برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنند. اگر شما در حال حاضر ارز دیجیتالی در اختیار ندارید، قبل از شروع معامله در صرافی Binance، لازم است تا این کار را انجام دهید. پس از آنکه کریپتوکارنسی‌های خود را خریداری کردید، اکنون می‌توانید از آن برای معامله با بیش از ۲۰۰ کوین و توکن مختلف در صرافی بایننس استفاده کنید.

صرافی ارز دیجیتال بایننس چیست؟ مزایا و ویژگی های صرافی Binance

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا شناخته می‌شود.

در این مطلب قصد داریم بیشتر با تاریخچه و ویژگی‌های صرافی بایننس Binance آشنا شویم.

محبوبیت و کاربرد ارز دیجیتال به شکلی روز افزون در حال افزایش بوده. و به طور پیوسته صرافی‌های جدیدی به منظور خرید و فروش آن‌ها متولد می‌شوند.

این موضوع سبب شده انتخاب بهترین پلتفرم برای ترید رمز ارزها دشوار شود.

البته برای بسیاری، انتخاب ساده و سرراست است؛ بایننس  بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا بوده و انتخاب شماره یک بخش قابل توجهی از تریدرهای سراسر دنیا است.

  • برخی صرافی‌ها برای کاربران عادی و تازه کار مناسب‌تر بوده
  • و تعدادی دیگر با هدف برآورده کردن نیاز کاربران حرفه‌ای توسعه پیدا کرده‌اند.
  • در نتیجه باید نیازهای خود را درک کرده و بر اساس آن صرافی مناسب را برگزینید.

بعد از مطالعه این مطلب به طور کامل با بایننس و ویژگی‌های آن آشنا شده و بهتر قادر به انتخاب خواهید بود.

همچنین در این مطلب، به آموزش استفاده از خدمات Binance می‌پردازیم.

صرافی بایننس چیست؟

  • بایننس یک صرافی مخصوص رمز ارزها است.
  • و خرید، فروش و تبادل ارز دیجیتال توسط کاربران را امکان‌پذیر می‌کند.
  • مبادلات بین کاربران در ابتدا فقط با استفاده از ارزهای دیجیتال صورت می‌گرفت. و ارزهای رایج نظیر دلار و یورو پذیرفته نمی‌شدند.
  • اما امروز وضعیت متفاوت است.

این پلتفرم در سال 2017 و در کشور چین متولد شد، اما خیلی زود پیشرفت کرد و توانست لقب بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا را از آن خود کند. با توجه به قوانین بسیار سرسختانه پیرامون ارزهای دیجیتال در کشور چین، بنیان‌گذاران Binance خیلی زود مجبور به مهاجرت به ژاپن شدند، کشوری که با روی باز رمز ارزها را پذیرفته و عاشق آن‌ها است!

صرافی ارز دیجیتال بایننس binance

بنیانگذار صرافی بایننس

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zao) که با نام مستعار CZ شناخته می‌شود، بنیان‌گذار بایننس است.

  • او پیش از تاسیس بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی دنیا، چند سیستم مبادله برای بورس کشور ژاپن توسعه داده بود.

بدون شک این تجربه به او برای تبدیل کردن بایننس به غولی که اکنون شاهد هستیم، کمک زیادی کرده است.

  • در رزومه چانگ پنگ ژائو موقعیت‌های شغلی قابل توجهی نظیر: مدیر فنی شرکت Blockchain.com، توسعه‌دهنده کیف پول بلاک چین، نیز دیده می‌شود.

بنیانگذار صرافی بایننس

پیش از شروع به کار Binance، سازندگان از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) سرمایه مورد نیازشان را جمع‌آوری کردند. این کار را می‌توان به سرمایه گذاری جمعی (Crowdfunding) تشبیه کرد.

که افراد با سرمایه گذاری و پشتیبانی از یک شرکت در حال تاسیس از آن حمایت می‌کنند.

این افراد سپس سود بیشتری در مقایسه با سایر کاربرانی که بعدا سهام‌ها را خریداری می‌کنند، دریافت خواهند کرد.

با این حال ICO تفاوتی اساسی دارد، چرا که کاربران به جای ارزهای رایج نظیر دلار و یورو، در یک ارز دیجیتالی سرمایه گذاری می‌کنند.

 

بنیانگذار صرافی بایننس

طی عرضه اولیه سکه توسط بایننس نزدیک به 15 میلیون دلار جمع‌آوری شد.

صرافی نام برده در عوض، به کاربران خود توکن ارز دیجیتالش با نام بایننس کوین را اهدا کرد.

که در روز نگارش مطلب، هر واحد آن 26 دلار قیمت دارد، هر چند در ابتدا ارزش هر واحد 0.1 دلار بود!

این موضوع نشان می‌دهد سرمایه افرادی که از بایننس در شروع فعالیتش حمایت کردند، 260 برابر شده است!

گفتنی است اگرچه نام آن بایننس «کوین» انتخاب شده، اما یک رمز ارز مستقل نبوده و توکنی ساخته شده بر بستر بلاک چین اتریوم است.

با توجه به تاریخچه کوتاه شرکت و تاسیس آن در سال 2017، سرعت رشد صرافی Binance فوق‌العاده قلمداد می‌شود. به طور متوسط روزانه 1 میلیارد دلار معامله بر بستر این پلتفرم صورت گرفته و از نظر حجم تبادلات، اکنون بزرگترین صرافی مبادلات آلت کوین‌ها است.

 

رشد صرافی بایننس

سرعت رشد بایننس به حدی بود که در ژانویه سال 2018، کمتر از یک سال بعد از تاسیس و شروع به کار، شرکت به خاطر حجم انبوه کاربران متمایل به ساخت حساب کاربری، برای مدتی مجبور به توقف ثبت نام و عدم پذیرش کاربران جدید شد! تنها در یک روز 240 هزار اکانت جدید در بایننس ایجاد شده بود.

تا اینجا به دید خوبی درباره صرافی بایننس، چگونگی پیدایش آن و میزان محبوبیتش دست پیدا کردیم. با این حال، Binance تنها اکسچنج مخصوص ارزهای دیجیتال نیست و رقبای بزرگ زیادی دارد. پس چرا باید آن را به جای سایر گزینه‌ها انتخاب کرد؟

مزایا و ویژگی‌های صرافی بایننس

قبل از ایجاد حساب کاربری و شروع به خرید و فروش بیت کوین و آلت کوین‌ها در اینجا، ابتدا بهتر است مزایا و معایب پلتفرم را بشناسید. ابتدا به ویژگی‌های مهم صرافی بایننس اشاره می‌کنیم.

پشتیبانی از بیشتر آلت کوین‌ها

هر ارز دیجیتالی که بعد از بیت کوین متولد شد، یک آلت کوین محسوب می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت بالای بایننس پشتیبانی از گستره‌ای از ارزهای دیجیتال است، به طوری که هر کاربر، بدون در نظر گرفتن نوع دارایی خود، قادر به تبادل با دیگران خواهد بود.

پشتیبانی از بیش از 200 کوین بی‌نظیر است! خرید اتریوم، خرید ترون و دیگر کریپتوکارنسی‌های معروف و همچنین گزینه‌هایی نه چندان شناخته شده نظیر زدکوین در اینجا امکان‌پذیر است. این در حالی است که کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم تبادلات بیت کوین، تنها از 25 کوین پشتیبانی می‌کند.

کارمزد پایین تراکنش‌ها در بایننس

حین مبادلات کریپتو – کریپتو، کارمزد تراکنش‌ها در بایننس بسیار پایین و کاملا رقابتی است. در هر خرید یا فروش، مشتریان تنها 0.1 درصد کارمزد پرداخت می‌کنند. برای درک بهتر، در صورتی که 1 اتریوم مبادله کنید، تنها 0.001 آن به عنوان هزینه انتقال کسر خواهد شد.

از طرفی سپرده‌گذاری همیشه رایگان و بدون هزینه است. به عبارتی برای دریافت ارز دیجیتال و نگهداری آن در حساب کاربری خود، نیازی به پرداخت کارمزد به بایننس نیست. در آن سو برای دریافت‌ها، باید هزینه پرداخت کنید. اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال به شیوه‌ای یکسان عمل می‌کنند. گفتنی است برداشت از حساب بسته به نوع ارز دیحیتال و مقدار تراکنش، کارمزد متفاوتی دارد.

در اینجا محاسبات بر مبنای بیت کوین صورت می‌گیرد. به عنوان مثال در صورت تشکیل شدن دارایی شما از چند آلت کوین نظیر ترون، تتر و اتریوم، ارزش معادل مجموع آن‌ها به بیت کوین را مشاهده خواهید کرد. برای سپرده‌گذاری محدودیتی از نظر حجم تبادل وجود ندارد، اما برداشت بیشتر از 2 بیت کوین (دقیقا 2 بیت کوین یا معادل آن) نیازمند تایید حساب کاربری به وسیله ارسال یک سری مدارک است. به این منظور باید اطلاعات هویتی خود نظیر پاسپورت را ارسال کنید.

اخطار محدودیت های برداشت روزانه بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال بایننس - وریفای اکانت بایننس 

اهدای جایزه به کاربران توسط Binance

معاملات عادی در صرافی بایننس ممکن است مشمول دریافت جایزه شوند! جوایز به طور مستمر تغییر می‌کنند، اما در اغلب مواقع، ارز دیجیتال رایگان به کاربر اهدا خواهد شد. تا امروز شاهد ارائه جوایز عجیب و باورنکردنی نظیر یک دستگاه خودرو از برند مازراتی نیز بوده‌ایم!

بایننس لانچ پد برای عرضه اولیه (ICO Launchpad)

بایننس به فهرست کردن ارزهای جدید بلافاصله بعد از تکمیل عرضه اولیه آن‌ها مشهور است. این موضوع نشان می‌دهد برای اغلب شرکت‌های توسعه‌دهنده رمز ارزها، Binance محبوب‌ترین صرافی است. برای لیست کردن یک کوین یا توکن، جدید یا قدیمی بودن آن برای بایننس ملاک نیست و معیار اصلی، داشتن زیر بنایی قوی و مستحکم محسوب می‌شود.

امنیت بالای صرافی بایننس

این صرافی برای امنیت، ارزش خاصی قائل است، به همین دلیل از کاربران بعد از ثبت نام درخواست می‌کند احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) را برای حساب خود فعال کنند. احراز هویت دو مرحله‌ای یک سد امنیتی قوی و لایه‌ای اضافی برای محافظت از حساب‌های کاربری است، به طوری که حین ورود، برداشت ارز یا انتقال از کاربر درخواست می‌کند علاوه بر رمز عبور ثابت اکانت، کد یکبار مصرف ارسال شده به شماره موبایل یا ایمیلش را نیز وارد کند.

آیا صرافی بایننس امن است؟ جواب با اطمینان «بله» است. این پلتفرم از استاندارد CCSS برای محافظت از اکانت‌ها بهره می‌برد. این استانداردی تایید شده و قدرتمند در دنیای کریپتوکارنسی بوده و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال از آن استفاده می‌کنند.

حجم بالای مبادلات ارز دیجیتال

از آن جایی که بایننس بزرگترین صرافی رمز ارز دنیا شده و بیشتر کوین‌ها و توکن‌ها در آن خرید و فروش و تبادل می‌شوند، در هر ثانیه، حجم بالایی از مبادلات درونش صورت می‌گیرند. انبوه کاربران پلتفرم، سرعت بالای درخواست‌ها را تضمین می‌کند. به این ترتیب شانس فروش سریع ارزهای دیجیتال شما بسیار بالا است. در بیشتر مواقع، سفارش فروش یا خرید شما، طی کسری از ثانیه توسط کاربری دیگر تایید می‌شود. البته این سرعت بالا، به لطف قابلیت استفاده از ربات‌ها توسط تریدرها است.

اگر در پی خرید یک ارز دیجیتال با حجم مبادله پایین هستید، به خاطر پایین بودن تعداد فروشندگان، باید زمان بیشتر منتظر بمانید. سرعت تایید شدن سفارش، با محبوبیت و حجم مبادلات یک رمز ارز رابطه مستقیم دارد. به عنوان نمونه اتریوم، تتر، بیت کوین و ترون خیلی سریع‌تر از بقیه قابل خریداری بوده یا به فروش می‌روند. گفتنی است تکنولوژی پشت پلتفرم صرافی بایننس، از 1.4 میلیون تراکنش در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند!

صرافی Binance برای چه کاربرانی مناسب است؟

دو بخش بیسیک (ابتدایی – Basic) و ادونس (حرفه‌ای – Advanced) برای استفاده از خدمات بایننس وجود دارند. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت فوق‌العاده این صرافی است، چرا که استفاده از پلتفرم را برای کاربران تازه کار و عادی و همچنین تریدرهای حرفه‌ای نیازمند ابزارهای ویژه، امکان‌پذیر می‌کند. در نتیجه بدون توجه به میزان آشنایی شما با کریپتوکارنسی، قادر به بهره بردن از خدمات صرافی بایننس خواهید بود.

از طرفی بایننس به تازگی با شرکت‌های متعددی مثل Simplex وارد همکاری شده و خرید از طریق کارت‌های بانکی با استفاده از ارزهای فیات را امکان‌پذیر کرده است.

بایننس در وب سایت خود، اشاره‌ای به کشورهای پشتیبانی‌ شده توسط پلتفرمش نکرده است، به همین دلیل می‌توان آن را جهانی و قابل استفاده برای کاربران سراسر دنیا قلمداد کرد. حتی اگر در آمریکا اقامت داشته باشید، به لطف توسعه Binance-US که فعالیت‌هایش منطبق با قوانین ایالات متحده است، قادر به استفاده از این پلتفرم خواهید بود.

ثبت نام، ورود و کار با Binance به عنوان یک ایرانی ممنوع!

ممکن است تا اینجای مطلب، یا به احتمال زیاد بعد از خواندن مطلب تا انتها، به ثبت نام در بزرگترین صرافی رمز ارزی دنیا و فعالیت در آن ترغیب شوید.

اما نکته‌ای بسیار مهم در این رابطه وجود دارد:

استفاده از Binance به خاطر پیروی این شرکت از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، برای کاربران ایرانی ممنوع است.

اگر سیستم از هر طریق، همچون ارائه شماره موبایل با پیش شماره 98+، احراز هویت واقعی خود یا مخصوصا اتصال به سیستم با آی پی متعلق به کشورمان، به ایرانی بودن کاربر پی ببرد، حساب او را مسدود و دارایی‌هایش را بلوکه خواهد کرد.

کاربر ایرانی Binance

  • البته بعد از این اتفاق، به وسیله ارتباط با بخش پشتیبانی، تماس تلفنی
  • و ارائه تصویری از پاسپورت،
  • در نهایت مجوز یک مرتبه برداشت دارایی و خروج از سرویس را دریافت کرده .
  • و سرمایه‌تان برای همیشه نیست و نابود نخواهد شد.
  • اما این کار دردسرهای زیادی دارد، علاوه بر این که استرس زیادی به شما وارد می‌شود.

با این حال، کاربران ایرانی زیادی به طور مستمر، بدون دردسر، از بایننس استفاده می‌کنند.

چند نکته مهم را باید مد نظر داشته و سپس فعالیت در این اکوسیستم بزرگ را آغاز کنید:

  • نکته اول: عدم افشای هویت واقعی خود به سیستم است.
  • شماره‌ای با پیش شماره 98+ ثبت نکرده
  • و هویت واقعی خود را ارائه نکنید.
  • به صورت پیش‌فرض، بعد از ثبت نام قادر به معامله تا سقف 2 بیت کوین در هر روز خواهید بود.
  • برای افزایش این محدودیت تا 100 بیت کوین نیازمند احراز هویت هستید.
  • به این منظور، باید از یک هویت جعلی استفاده کنید.
  • نکته بسیار مهم دیگر، استفاده دائمی از یک نرم افزار تغییر آی پی است.
  • بهترین راهکار خرید VPN با آدرسی ثابت است.
  • سرور باید در کشوری که در لیست تحریم بایننس قرار ندارد، واقع شده باشد.
  • کشور محل قرارگیری سرور VPN مورد استفاده در زمان ثبت نام را به خاطر داشته و همیشه برای استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن، از یک آدرس IP مربوط به همان کشور استفاده کنید.

** در صورت استفاده از اپلیکیشن موبایل، اجرای برنامه در پس‌زمینه را متوقف کنید تا از تبادل دیتا حین عدم استفاده از نرم افزار تغییر آی پی جلوگیری شود.

خدمت جدید و استثنائی در صرافی بیت گرند 

 انجام کامل مراحل احراز هویت بایننس ( KYC )  برای تمام کاربران ایرانی ، توسط تیم کارشناسان صرافی بیت گرند، انجام خواهد شد.

 تماس  در ساعات کاری (10صبح تا 6 بعد از ظهر )

02128423217   –   09353810897

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به