مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

بیت کوین سبز: ارزهای دیجیتال سازگار با محیط زیست

بیت کوین سبز: ارزهای دیجیتال سازگار با محیط زیست

این استراتژی ها با یقین به عنوان اولین برنده بزرگ در آینده رتبه بندی می شوند و GBTC را به یک ارز دیجیتال سبز پذیرفته شده و قابل احترام و جایگزین مناسب برای بیت کوین تبدیل می کنند.
بیت کوین شکل غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که بر خلاف سایر ارزهای سنتی و رایج مانند پوند، یورو و غیره، فقط به صورت دیجیتالی وجود دارد.
مبادلات و تراکنش‌های بیت‌کوین در یک دفتر کل قابل دسترسی به نام بلاک چین انجام می‌شود که در آن همه معاملات بیت‌کوین باید ثبت شوند. بیت کوین معمولی، هرچند کمتر متعارف، هنوز پتانسیل این را دارد که جایگزین ارز فیات فعلی برای خرید کالاهای ملموس شود.

بیت کوین سبز: ارزهای دیجیتال سازگار با محیط زیست

بیت کوین چگونه می تواند بر محیط زیست تأثیر بگذارد؟

از آنجایی که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین بدون نظارت توسط یک نهاد عمل می کنند، به هیچ مرکز مرکزی تأیید تصمیم نیاز نیست.
برخلاف تراکنش معمولی فیات، در مورد بیت‌کوین، افراد جامعه بیت‌کوین فرآیند استخراج را تسهیل می‌کنند که از طریق آن کد رمزنگاری پیچیده را رمزگشایی می‌کنند تا واحدهای ارزی جدیدی را به سیستم معرفی کنند.
سریعترین حل کننده امتیاز اعتبار سنجی تراکنش ها و الحاق آخرین دسته به بلاک چین را به دست می آورد.

این مکانیسم که به عنوان «اثبات کار» (PoW) شناخته می‌شود، راه دیگری برای شناسایی شرکت‌کننده موفق با تحویل یک توکن جدید ارز دیجیتال است.
با این حال، برعکس، PoW به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای عامل اصلی انتشار آن به موضوع انتقاد تبدیل شده است.

چرا ماینینگ در ارزهای دیجیتال برای محیط زیست مضر است؟

همچنین، بلاک چین‌های اولیه بیت‌کوین و اتریوم نیز به استفاده از مکانیسم اجماع (کامپیوترها برای هش داده‌ها با هم رقابت می‌کنند) متکی هستند.
زمان زیادی بود که ماینینگ به یک فعالیت سودآور تبدیل شود و از BOED به سمت NFT ها، ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال هدایت شود.
با این وجود، برای تامین آن باید هزینه مصرف انرژی بالا را بپردازند و این هزینه قابل توجهی است و درآمد حاصل از آن پاداشی است که به سود شرکت کمک می کند.

معدنچیان، علاوه بر شرکت‌های سنتی، سعی می‌کنند تا جایی که می‌توانند با استفاده از ارزان‌ترین انرژی، هزینه‌های خود را کاهش دهند، صرف نظر از اینکه منبع آن برای محیط‌زیست بسیار مضر است، مثلاً سوخت‌های فسیلی که گازهای گلخانه‌ای منتشر می‌کنند. .
حتی زمانی که بلاک چین از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کند، پیاده سازی شبکه های بلاک چین منجر به خرابی شبکه برق می شود و مقدار زیادی از منابع لازم برای توسعه زیرساخت های حیاتی را با تأثیر قوی بر گذار به سمت راه حل های کارآمدتر انرژی هزینه می کند.
بنابراین، پایداری باید در اولویت تکامل بلاک چین قرار گیرد

معرفی بیت کوین سبز!

بی‌اعتمادی و تردیدهای گسترده در رابطه با پیامدهای منفی زیست‌محیطی ارزهای دیجیتال شناخته شده مانند بیت‌کوین، در این مرحله افزایش شدیدی در تعداد طرح‌های جدید به نام «کریپتوکارنسی‌های سبز» با هدف ارائه جایگزین‌های سازگار با محیط زیست وجود دارد.
مورد سبز بیت کوین با توجه به این که یک ارز دیجیتال سبز است که ایده اقدامات مالی را با توجه به موضوع زیست محیطی پیش می برد، از همه متمایز است.

بیت کوین سبز در نظر دارد “دوستانه ترین ارز رمزنگاری شده در جهان” باشد.
این سکه با یک بلاک چین لایت کوین اصلاح شده عرضه شد که در آن توسعه‌دهندگان از مکانیزم اجماع اثبات سهام بهینه انرژی برای ویژگی‌های نوآورانه استفاده کردند.
از این رو، بیت‌کوین سبز اکنون می‌تواند تراکنش‌ها را بدون نیاز به فرآیندهای استخراج کریپتو پرمصرف که هنگام استفاده از این نوع فناوری به دست می‌آیند، تأیید کند.

چرا به بیت کوین سبز نیاز داریم؟

عامل اصلی در نظر گرفتن بیت کوین سبز به جای بیت کوین سنتی، مصرف انرژی الکتریکی بیشتر توسط بیت کوین است که می تواند منجر به انتشار کربن در بیشتر موارد شود، در حالی که بیت کوین سبز استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر مانند خورشید، برق آبی و انرژی حرارتی را در اولویت قرار می دهد. منجر به انتشار کمتر ردپای کربن می شود

اگر ابتکارات سبز را بررسی کنیم، همچنین می‌توانیم شاهد روش‌هایی باشیم که گرما در فرآیند استخراج بیت‌کوین به طور قابل توجهی ضایعات را کاهش می‌دهد و محصولات جانبی استخراج را به منبع مفیدی تبدیل می‌کند که کارایی کلی را توسعه می‌دهد.

از آنجایی که عوامل محیطی به عنوان یک مسئله اصلی در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مطرح می شوند، گرین بیت کوین تضمین می کند که عملیات استخراج با مقررات و استانداردها مطابقت دارد تا سرمایه گذاران بالقوه را بدون شکست جذب کند.

اکتشافات آینده بیت کوین سبز

از آنجایی که استفاده از بیت کوین سبز به طور گسترده در سراسر جهان در بین توسعه دهندگان و اعضای آن در حال افزایش است، بیت کوین سبز در حال همکاری برای افزایش این نرخ پذیرش است.
چنین ماموریتی را می توان از طریق اقدامات قدرتمندی که به طور قابل توجهی شامل بازیکنان، شرکا و طرفداران می شود، به دست آورد.

بیت کوین سبز با ارائه یک پلتفرم پیشگامانه NFT فراتر از ایده اصلی ثبات محیطی است.
این APIها به معامله‌گران اجازه می‌دهند تا EcoNFT‌ها و کلکسیون‌های هم‌فکر را از طریق پلت‌فرم معاملاتی GBTC مبادله کنند که به گفته من، به عنوان انگیزه بزرگی برای افزایش آگاهی و حمایت از طرح‌های سبز عمل می‌کند.

این استراتژی ها با یقین به عنوان اولین برنده بزرگ در آینده رتبه بندی می شوند و GBTC را به یک ارز دیجیتال سبز پذیرفته شده و قابل احترام و جایگزین مناسب برای بیت کوین تبدیل می کنند.

نتیجه گیری

طبیعتاً، با اتخاذ شیوه‌های پایدار، تقویت همکاری و تمرکز بر نوآوری، بیت‌کوین سبز راهی برای سفر به آینده‌ای است که در آن بیت کوین نه تنها به عنوان یک دارایی دیجیتال، بلکه به عنوان نشانه‌ای از رفتار شایسته و حفظ محیط زیست استفاده می‌شود.

منبع (analyticsinsight.net)

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به