مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

نحوه ایجاد درآمد غیرفعال با ایردراپ ارز دیجیتال

نحوه ایجاد درآمد غیرفعال با ایردراپ ارز دیجیتال

شکار فرصت‌های ایردراپ ارز دیجیتال و دریافت پاداش‌های ایردراپ می‌تواند راهی هیجان‌انگیز برای جمع‌آوری سکه‌های اضافی باشد، اما مراقب باشید، هر قطره‌ای طلا نیست.

ایردراپ ارزهای دیجیتال چیست؟

ایردراپ کریپتوکارنسی یک استراتژی بازاریابی است که پروژه‌های رمزنگاری برای دادن سکه یا توکن رایگان به آدرس‌های کیف پول کاربران فعال از آن استفاده می‌کنند. Airdrops به کاربران این امکان را می دهد که سبد ارزهای دیجیتال خود را بدون هزینه اضافی گسترش دهند و با نگه داشتن این توکن ها درآمد کسب کنند، به این امید که ارزش آنها در آینده افزایش یابد.

پرتاب ایردراپ چندین هدف را دنبال می کند. اولا، آنها به ایجاد سر و صدا در اطراف یک پروژه یا ارز دیجیتال کمک می کنند. با دادن توکن‌های رایگان، شرکت‌ها می‌توانند آگاهی را گسترش دهند و به سرعت پایگاه‌های کاربری خود را رشد دهند. Airdrops همچنین می تواند نقدینگی را افزایش دهد زیرا کاربران بیشتری شروع به معامله توکن های جدید می کنند. علاوه بر این، شرکت‌ها می‌توانند به کاربران وفادار پاداش دهند و با تشویق مشارکت و تعامل با پروژه، جامعه‌سازی را تقویت کنند.

افراد معمولاً در فعالیت‌های خاصی شرکت می‌کنند، مانند پیوستن به حساب رسانه‌های اجتماعی پروژه، داشتن یک ارز دیجیتال خاص، یا تعامل با جامعه پروژه. ایردراپ ها معمولاً ارزش کمی دارند – زیر 10 دلار – و ممکن است فاقد نقدینگی باشند. برای کسب درآمد آسان، برخی از کاربران به یک airdrop ملحق می‌شوند و سکه‌ها را فوراً به فروش می‌رسانند و به طور بالقوه قیمت را پایین می‌آورند.

چگونه ایردراپ ارزهای دیجیتال را پیدا کنیم؟

ایردراپ ارزهای رمزنگاری شده معمولاً برای ایجاد تبلیغات و علاقه به توکن یا پروژه خاص اعلام و به عموم تبلیغ می شود. بیشتر این ایردراپ ها را می توان با عضویت در خبرنامه های پروژه شناسایی کرد.

اعلان‌های Airdrop اغلب در انجمن‌های airdrop رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و معمولاً می‌توان آن‌ها را در X، Telegram و Discord یافت. کسانی که علاقه مند به یافتن ایردراپ های احتمالی هستند، باید از به روز رسانی های رسمی در وب سایت پروژه، اخبار ارزهای دیجیتال و بحث های انجمن مطلع شوند.

بسیاری از پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌ها، مانند CoinMarketCap، DappRadar و AirdropAlert، می‌توانند با ارائه هشدارها، کشف airdrop را خودکار کنند. این ابزارها می توانند به سرعت بخشیدن به فرآیند کمک کرده و شانس یافتن ایردراپ های با پتانسیل بالا را قبل از عموم مردم افزایش دهند.

راهنمای گام به گام ایجاد درآمد غیرفعال با ایردراپ

ایجاد درآمد غیرفعال از ایردراپ ها می تواند یک تلاش پرسود باشد. پیروی از مراحل ضروری به اطمینان از واجد شرایط بودن، امنیت دارایی ها و سود توکن کمک می کند.

مرحله 1: معیارهای واجد شرایط بودن airdrop را دنبال کنید.

دستورالعمل‌های شرکت در کریپتو ایردراپ انتخابی را دنبال کنید و از هر معیار واجد شرایط بودن، مانند داشتن حداقل مقدار ارز دیجیتال برخوردار باشید.
مدت زمان رویداد airdrop و هر شرایط خاص دیگری مانند شرایط واجد شرایط بودن و مراحل شرکت را بررسی کنید.
مدت زمان رویداد airdrop به دوره ای اطلاق می شود که در طی آن فعال است و شرکت کنندگان می توانند توکن های خود را مطالبه کنند.

مرحله 2: یک کیف پول امن انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که کیف پول با شبکه بلاک چینی که توکن های ایردراپ شده در آن توزیع می شوند، سازگار است. به عنوان مثال، بسیاری از ایردراپ ها به کیف پول های مبتنی بر اتریوم مانند MetaMask نیاز دارند.

یک کیف پول ایردراپ کریپتو جداگانه را می توان به صراحت برای ایردراپ تنظیم کرد و سرمایه گذاری های اولیه را جدا نگه داشت.

مرحله 3: کارها را کامل کنید.

اکثر ایردراپ‌ها الزاماتی دارند که باید رعایت شوند، مانند دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، بازتوییت کردن پست‌ها، ایجاد ویدیو یا شرکت در بحث در انجمن پروژه.
به این ترتیب، پیروی از قوانین تعیین شده توسط هر کمپین airdrop بسیار مهم است.

مرحله 4: تأیید مشارکت

برخی از ایردراپ‌ها به مراحل تأیید بیشتری نیاز دارند، از جمله تکمیل مرحله «مشتری خود را بشناسید». هنگام ارائه اطلاعات شخصی، احتیاط کنید و اعتبار پروژه را تأیید کنید.

یک آدرس کیف پول را کپی کنید، آن را در فرم ثبت نام airdrop قرار دهید و مطمئن شوید که با شبکه بلاک چین مورد نیاز برای ارسال یک آدرس کیف پول برای airdrops ارز دیجیتال مطابقت دارد.

مرحله 5: توکن ها را جمع آوری کنید.

با علامت‌گذاری تاریخ‌ها در تقویم، زمان توزیع توکن‌ها را پیگیری کنید. اطمینان حاصل کنید که هرگونه ارتباط در مورد توزیع توکن از منابع رسمی انجام می شود.

با بررسی منابع رسمی، از جمله وب‌سایت پروژه، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و اطلاعیه‌های رسمی، آدرس یا دستورالعمل‌های قرارداد را تأیید کنید.

مرحله 6: انتقال توکن ها

اگر تعداد قابل توجهی توکن دریافت شده است، آنها را به یک کیف پول امن تر مانند کیف پول سخت افزاری منتقل کنید تا محافظت بیشتری در برابر هکرها ایجاد کنید.

چگونه با ایردراپ کریپتوکارنسی درآمد را به حداکثر برسانیم.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از استراتژی‌های مختلف فراتر از تولید درآمد استاندارد airdrop برای به حداکثر رساندن درآمد با ایردراپ ارز دیجیتال استفاده کنند.

از چندین کیف پول استفاده کنید.

برای شرکت چندین بار در ایردراپ کیف پول یا حساب های متعددی ایجاد کنید.
استفاده از کیف پول های متعدد می تواند شانس دریافت توکن های بیشتر از airdrops را افزایش دهد. مراقب باشید که برخی از ایردراپ‌ها به ازای هر حساب فعال فقط یک مشارکت را مجاز می‌دانند.

از کدهای ارجاع استفاده کنید.

برخی از کمپین‌ها همچنین توکن‌های airdrop اضافی را برای ارجاع‌ها و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند دوستان خود را دعوت کنند و پیوندهای ارجاع خود را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنند تا بیشترین استفاده را از airdrop ببرند.

در حلقه زدن شرکت کنید

حلقه شامل وام دادن کریپتو به یک پروتکل، استقراض در مقابل آن و بازپرداخت دارایی های قرض شده است.
تکرار این فرآیند اهرم را افزایش می‌دهد و امتیازات بیشتری را به دست می‌آورد، و به دلیل بازدهی مشابه وام‌گیری و سهام، امتیازهای Airdrop را به حداکثر می‌رساند.

پروتکل های اکوسیستم هدف

شناسایی پروتکل‌هایی که به‌عنوان پایه‌ای برای اکوسیستم‌های جدید عمل می‌کنند، استراتژی دیگری برای استفاده حداکثری از ایردراپ کریپتو است. این پروتکل‌ها اغلب ایردراپ‌ها را به استکرها اعطا می‌کنند زیرا برنامه‌های جدید از ویژگی‌های امنیتی آن‌ها استفاده می‌کنند و آنها را به اهداف اصلی برای به حداکثر رساندن پاداش‌های airdrop تبدیل می‌کند.

توکن ها را نگه دارید.

سود حاصل از نگهداری و انباشت توکن های airdropped می تواند بسیار سودآور باشد، به خصوص زمانی که یک سکه به تازگی راه اندازی شده محبوبیت زیادی پیدا کند و قیمت آن در بازار افزایش یابد.
با افزایش کشش و حجم معاملات، سرمایه‌گذاران می‌توانند بازده بالایی جمع کنند و دارایی اولیه خود را افزایش دهند.

در مزرعه داری و محصول دهی مشارکت کنید.

توکن‌ها را در پلت‌فرم‌های تعیین‌شده به اشتراک بگذارید تا پاداش کسب کنید و در کشاورزی بازده شرکت کنید تا از طریق تأمین نقدینگی و مشارکت حاکمیتی، از دارایی‌ها برای درآمد اضافی استفاده کنید.

آیا ایردراپ های ارز دیجیتال مشمول مالیات هستند؟

ایردراپ های کریپتو در بیشتر موارد مشمول مالیات هستند، اما قوانین بسته به حوزه قضایی شرکت کننده و هدف ایردراپ متفاوت است.

در اکثر حوزه‌های قضایی، از جمله ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا، توکن‌های ایردراپ شده درآمد معمولی در نظر گرفته می‌شوند، مشابه پاداش، که مشمول مالیات بر درآمد با درآمد مشمول مالیات برابر با ارزش ارز دیجیتال در زمان ایردراپ است. همچنین، هنگامی که توکن های ایردراپ شده فروخته می شوند، ممکن است مالیات بر عایدی سرمایه اعمال شود که به نوبه خود ممکن است منجر به مالیات مضاعف شود.

برعکس، برخی کشورها مانند کانادا و آلمان، ایردراپ را به عنوان درآمد مشمول مالیات تلقی نمی کنند. مقامات مالیاتی در حوزه‌های قضایی مختلف دستورالعمل‌هایی ارائه می‌کنند که بیان می‌کنند ممکن است هواپیماهای هوایی تحت شرایط خاصی مشمول مالیات نباشند. آگاهی از قوانین مالیاتی محلی برای اطمینان از رعایت و مدیریت صحیح مالیات ضروری است.

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به