مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

قیمت اتریوم پس از تایید ETF کاهش می یابد.

قیمت اتریوم پس از تایید ETF کاهش می یابد.

قیمت اتریوم علیرغم تایید ETF های نقطه ای اتریوم توسط SEC نتوانسته است با انتظارات بازار مطابقت داشته باشد. در روز جمعه، قیمت ارز دیجیتال قرارداد هوشمند 2.02 درصد کاهش یافت که بر احساسات کلی بازار در بازارهای کریپتو تأثیر گذاشت.

در یک شاهکار برجسته برای دارایی های دیجیتال به طور کلی و آلت کوین ها به طور خاص، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همه برنامه های معلق ETH ETF را تأیید کرد. این مطابق با انتظارات بازار بود که در ابتدای این هفته به شدت تغییر کرد.

با این حال، در حالی که تنظیم کننده فرم های 19b-4 را تأیید کرده است، پرونده های S-1 هنوز تأیید نشده اند. SEC همچنین باید مورد دوم را قبل از ارائه به مشتریان در مبادلات NYSE و Nasdaq تأیید کند.

رونق!! تایید شده! ایناهاش. SEC به تازگی ETFهای #اتریوم را تایید کرده است. چه چرخشی از وقایع. واقعا داره اتفاق میفته

h/t @PhoenixTrades_ pic.twitter.com/KQ39mDyCbT

— جیمز سیفارت (@JSeyff) 23 مه 2024

بیت کوین و سولانا پس از تایید ETH ETF سقوط کردند.

مدت کوتاهی پس از تایید SEC 8 ETF نقطه ای اتریوم، بازارهای کریپتو یک افزایش شدید در حجم را تجربه کردند. با این حال، بسیاری از معامله گران از این فرصت استفاده کردند و پس از یک هفته بسیار پرنوسان، سودهای کلان را به دست آوردند. در نتیجه، قیمت اتریوم و بیت کوین سقوط کرد و هر دو دارایی در روز جمعه در قرمز معامله می شوند.

قیمت مشابهی در Solana مشاهده شد زیرا دارایی اصلی SOL آن در روز جمعه 5.46 درصد کاهش یافت. این برای بسیاری از سرمایه گذاران تعجب آور بود زیرا برخی امیدوار بودند که ETF های Solana بعد از تایید ETF اتریوم در ردیف بعدی قرار گیرند. در زمان انتشار، قیمت SOL پس از یک بازگشت جزئی از پایین ترین سطح روزانه 162.42 دلار، به 166.2 دلار رسید. بسته شدن 4 ساعته زیر حمایت 166 دلاری، چشم انداز را بسیار نزولی خواهد کرد.

پیش بینی قیمت اتریوم

با توجه به گمانه زنی ها در مورد ETF های نقطه ای، اتریوم به عنوان یکی از بهترین دارایی های این هفته ظاهر شده است. پادشاه آلتکوین بزرگترین افزایش روزانه خود را از نظر دلار آمریکا در روز دوشنبه به ثبت رساند، زیرا قیمت آن در یک روز 590.5 دلار افزایش یافت.

در نتیجه، پیش‌بینی قیمت اتریوم در بازه زمانی بالاتر بسیار صعودی به نظر می‌رسد. این توکن در حال حاضر به دلیل کسب سود در بازه زمانی پایین تر، عقب نشینی را تجربه می کند. با این حال، تا زمانی که حمایت 3653 دلاری برقرار باشد، همیشه احتمال حرکت به سمت 4000 دلار وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به