مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

نحوه فروش NFT: راهنمای جامع

نحوه فروش NFT: راهنمای جامع

فروش NFT بسیار ساده است. اکثر بازارهای NFT به شما امکان می دهند این دارایی های دیجیتال را تنها با چند کلیک بفروشید.

از سوی دیگر، به دست آوردن یک قیمت خوب می تواند چالش برانگیز باشد. قیمت های NFT معمولاً به خلاقیت، کیفیت، بازار به عنوان یک کل و شهرت شما در بین خریداران بالقوه مربوط می شود. فروش ثانویه عموماً تحت تأثیر عوامل مشابهی است.

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه فروش NFT بدانید را پوشش خواهیم داد.

گام به گام

اگر NFT های خود را برای فروش ایجاد می کنید، اینجا یک مکان خوب برای شروع تحقیق در مورد محبوبیت است. مفاهیم رایج می تواند از زنجیره ای به زنجیره دیگر متفاوت باشد. آنچه در شبکه Hedera محبوب است ممکن است با آنچه در اتریوم محبوب است متفاوت باشد. اگرچه نباید از سبک کسی کپی کنید، اما فهمیدن اینکه چه نوع چیزهایی می فروشند می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، NFT های تصویر پروفایل (PFP) در اکثر بلاک چین ها رایج است، اما برخی از مخاطبان حیوانات را ترجیح می دهند، در حالی که به نظر می رسد دیگران برای NFT هایی که شبیه انسان هستند، هزینه بیشتری می پردازند.

همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا یک قرارداد نام‌گذاری مطابق با فروش NFT وجود دارد یا خیر. برای مثال، در بلاک چین Algorand، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مجموعه‌های پرطرفدار دارای نام‌هایی مانند «Al Goanna»، «AlgoGods» و «Algorillas» هستند. شما مجبور نیستید که قرارداد نامگذاری را دقیقاً کپی کنید، اما می تواند کمک کند که بدانید چه چیزی برای دیگران مفید بوده است.

شما همچنین می خواهید در رسانه های اجتماعی دنبال کننده بسازید. توییتر و دیسکورد دو پلتفرم اصلی هستند که هنرمندان NFT از آن برای ایجاد یک جامعه استفاده می کنند. جدای از افزایش فالوورهای خود، چندین کار فنی بیشتر وجود دارد که باید برای فروش NFT انجام دهید.

یک کیف پول دیجیتال انتخاب کنید و آن را تنظیم کنید.

کیف پول کریپتو یکی از اولین چیزهایی است که به آن نیاز دارید، چه در حال ایجاد اولین NFT خود باشید و چه در بازار ثانویه بفروشید. باید مطمئن شوید که از یک کیف پول از منبع معتبری مانند Trust Wallet یا MetaMask استفاده می کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کیف پول از توکن های غیر قابل تعویض پشتیبانی می کند.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید تصمیم بگیرید که از کدام دفتر کل توزیع شده برای معامله NFT استفاده کنید. کسانی که از شبکه Hedera استفاده می کنند ممکن است بخواهند یک کیف پول قابل اعتماد مانند HashPack یا Blade Wallet را در نظر بگیرند. کاربران اتریوم معمولا MetaMask یا Trust Wallet را دانلود می کنند. همچنین می توانید از کیف پول سخت افزاری لجر یا کیف پول کوین بیس برای ذخیره NFT های مبتنی بر اتریوم استفاده کنید.

ارز دیجیتال را به کیف پول خود اضافه کنید.

اگر قصد خرید NFT و فروش آنها را در بازار ثانویه دارید، برای خرید و پوشش کارمزد تراکنش به بودجه نیاز دارید.
حتی اگر NFT نمی‌خرید، همچنان باید هزینه‌های گاز را برای برش دارایی دیجیتال خود بپردازید.
برای افزودن کریپتو به کیف پول خود، باید آن را از یک صرافی خریداری کرده و به آدرس کیف پول NFT خود ارسال کنید.
از طرف دیگر، بسیاری از کیف‌پول‌ها دارای دکمه «خرید» هستند که به شما امکان می‌دهد بدون خروج از کیف پول ارزهای دیجیتال خود را خریداری کنید.

یک بازار NFT را انتخاب کنید و کیف پول خود را وصل کنید:

اکثر سازندگان NFT از پلتفرم های محبوب NFT برای فروش دارایی های خود استفاده می کنند. انتخاب یک بازار قابل اعتماد ضروری است، زیرا برای خرید یا فروش NFT باید کیف پول خود را متصل کنید. اگر از بلاک چین اتریوم استفاده می کنید، ممکن است سایت معروفی مانند OpenSea یا Rarible را در نظر بگیرید. بازارهای دیگر به طور قابل اعتماد بر روی بلاک چین اتریوم کار می کنند، اما برخی مانند SuperRare و Nifty Gateway تنها در صورت دعوت به شما اجازه می دهند آثار هنری NFT خود را بفروشید.

اگر از شبکه Hedera استفاده می کنید، Zuse Market یک انتخاب عالی است. این یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازارهای Hedera NFT است. با این وجود، باید فرمی را پر کنید و برای فروش مجموعه NFT خود پذیرفته شوید. Hash Axis یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند از فرآیند تایید اجتناب کنند.

فایلی را که می خواهید به NFT تبدیل کنید آپلود کنید

از نظر فنی، تقریباً از هر نوع فایل دیجیتالی می توان برای برش NFT استفاده کرد. با این حال، شما باید هر بازار و راه حل NFT-minting را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها می توانند فایل های شما را در خود جای دهند. برخی از MP4 پشتیبانی خواهند کرد و برخی دیگر پشتیبانی نمی کنند. به طور مشابه، نویسندگانی که به دنبال استفاده از فایل‌های PDF به‌عنوان یک NFT هستند، باید یک بلاک چین و بازار خاصی را انتخاب کنند که از این نوع فایل پشتیبانی می‌کند.

اکثر بازارهای NFT آپلود فایل شما را آسان می کنند. معمولاً فقط می توانید روی دکمه “mint” کلیک کنید و فایل را از رایانه خود انتخاب کنید.

فهرست NFT خود را تنظیم کنید

  • قیمت ثابت. فروش با قیمت ثابت به شما این امکان را می دهد که دقیقاً میزان درآمد خود را تعیین کنید. به جای اینکه خریداران بالقوه برای NFT شما پیشنهاد بدهند، می توانند به سادگی آن را با قیمت ذکر شده خریداری کنند.
  • حراج نامحدود این حراج‌ها که به عنوان حراج‌های باز نیز شناخته می‌شوند، به خریداران بالقوه اجازه می‌دهند در NFT شما پیشنهاد دهند. شما می توانید هر پیشنهادی را رد یا قبول کنید.
  • حراج به موقع این حراجی ها به افراد اجازه می دهند برای یک دوره خاص برای NFT شما پیشنهاد دهند. در پایان حراج، بالاترین پیشنهاد NFT را دریافت می کند. می‌توانید حداقل قیمت خرید را تعیین کنید تا مطمئن شوید دارایی‌هایتان کمتر از آنچه می‌خواهید فروخته نشود.

توضیحی برای NFT خود اضافه کنید.

قسمت توضیحات راهی عالی برای توضیح الهام و بیان داستان شماست. مهم است که برای ایجاد یک توصیف معنادار که خریداران بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد، وقت بگذارید.

برای فروش NFT خود، هزینه فهرست را بپردازید.

هزینه های مختلفی برای فروش NFT وجود دارد. در بیشتر موارد، برای فهرست کردن NFT خود، هزینه ای برای فروش NFT خود، و البته هزینه هایی را هنگام خرید ارز دیجیتال مورد استفاده برای پرداخت هزینه های NFT خود، باید پرداخت کنید. برخی از بازارها، مانند OpenSea، خدمات “تنبل زنی” را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد از برخی هزینه های اولیه خودداری کنید.

فهرست خود را مدیریت کنید

NFT ها تغییر ناپذیر هستند، بنابراین موارد خاصی وجود دارد که پس از فهرست کردن آنها نمی توانید آنها را تغییر دهید. با این حال، اکثر بازارهای NFT به شما امکان می دهند حداقل قیمت، نام، توضیحات و موارد دیگر را تغییر دهید.

فروش NFT که خریداری کرده اید

فروش یک NFT در بازار NFT ثانویه تقریباً از همین روند پیروی می کند، اما تفاوت هایی وجود دارد که قابل ذکر است. خالق NFT ممکن است هزینه حق امتیازی را برای دارایی تعیین کرده باشد، به این معنی که ممکن است هنگام فروش هزینه های اضافی بپردازید. بسیاری از بازارها به سازندگان اجازه می‌دهند در هنگام فروش NFT، حق امتیاز خود را تا 10 درصد تعیین کنند. برخی می توانند حتی بالاتر باشند.

هنگام خرید NFT برای فروش در بازار ثانویه، باید دقت لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید ارزش وقت شما را دارد. خرید NFT از پروژه های جدید می تواند راه خوبی برای ورود به طبقه همکف باشد. با این حال، اگر از سازندگان ناپایدار NFT خرید کنید، ممکن است قربانی طرح‌های قالی‌کشی شوید.

آموزش فروش NFT

شبکه و ابزار Hedera خرید و فروش چندین NFT را آسان می کند. این یکی از تنها DLT های کربن منفی با برنامه هزینه کم و قابل پیش بینی است.
طیف وسیعی از بازارهای NFT Hedera، کیف پول های امن و پروژه هایی برای کاوش وجود دارد. علاوه بر این، Hedera ساخت ابزارهای NFT را برای توسعه دهندگان آسان تر از همیشه می کند و آموزش ها و منابع دیگر را ارائه می دهد.

منبع | Hedera

خدمات خرید و فروش و ضرب NFT در مارکت های بین المللی

خدمتی جدید از صرافی ارز دیجیتال بیت گرند، خرید و فروش NFT های معروف برای مشتریان ایرانی ، خرید و فروش NFT های خلق شده توسط ایرانیان در مارکت های معتبر بین الملی

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به