مزیت رقابتی بیت گرند عدم محدودیت میزان مبلغ خرید و فروش (تمام صرافی های ارز دیجیتال محدودیت سقف معاملات 25 میلیون را اعمال می کنند.)

تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین Notcoin

تجزیه و تحلیل قیمت نات کوین Notcoin

قیمت نات کوین Notcoin 

Notcoin (NOT)، یک پروژه پیشگام که از اعماق اپلیکیشن تلگرام بیرون آمد، در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش بیش از 57 درصدی قیمت بوده است.
این رالی چشمگیر ارزش کل بازار Notcoin را به بیش از 936 میلیون دلار رساند و موقعیت آن را به عنوان 90 ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تضمین کرد.
به طور چشمگیری، حجم آن در 24 ساعت گذشته 422 درصد افزایش یافته است که رکوردی بیش از 1.18 میلیارد دلار است و در حال حاضر از نظر حجم معاملات در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

نمودار قیمت Notcoin: CoinMarketCap
نمودار قیمت Notcoin: CoinMarketCap

Notcoin چیست؟

قیمت نات کوین Notcoin 

آنچه که به عنوان یک آزمایش ساده در تعامل با کاربر آغاز شد، به یک پدیده تبدیل شده است که میلیون ها کاربر را مجذوب خود کرده و یک جامعه پر جنب و جوش ایجاد کرده است.
رویکرد منحصر به فرد Notcoin برای معرفی ارزهای دیجیتال از طریق یک مدل مبتنی بر بازی، مورد توجه کاربران از همه اقشار جامعه قرار گرفته است و خود را به عنوان دروازه ای به دنیای دارایی های دیجیتالی تبدیل کرده است.

سفر Notcoin در نوامبر 2023 به عنوان یک بتا بسته در برنامه تلگرام آغاز شد و به شرکت کنندگان اجازه می داد تا با تعامل با یک ارز مجازی، توکن استخراج کنند.
با وجود شروع ساده و تجربه محدود تیم توسعه، Notcoin به سرعت مورد توجه قرار گرفت و تنها در عرض چند هفته بیش از 650000 کاربر را جذب کرد.

راه اندازی رسمی در 1 ژانویه 2024، یک نقطه عطف مهم را رقم زد و تنها در هفته اول بیش از 5 میلیون بازیکن به پلتفرم پیوستند.
این رشد سریع با حمایت بنیاد TON تقویت شد که مشروعیت و پشتیبانی فنی را به پروژه اضافه کرد.

موفقیت اخیر Notcoin را می توان به حرکت های استراتژیک تیم و محبوبیت روزافزون پروژه نسبت داد.
در 26 مه، این تیم فاز 1 مورد انتظار NOT Airdrop را اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌دهد کیف پول‌های خود را متصل کرده و توکن‌های اختصاص داده شده خود را بررسی کنند.

عرضه محدود
توزیع گسترده
هنوز هم ارزان است

— Notcoin Ø (@thenotcoin) 25 مه 2024
این اعلامیه موج‌هایی را در جامعه ایجاد کرد و تقاضا برای توکن را افزایش داد و به افزایش چشمگیر 57 درصدی قیمت امروز کمک کرد.

همچنین، Notcoin «ماموریت‌های کسب درآمد» را معرفی کرده است، یک ویژگی نوآورانه که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تکمیل وظایف و درگیر شدن با پروژه‌های شریک، به‌طور غیرفعال توکن‌های NOT کسب کنند.
این نه تنها مشوق مشارکت کاربران است، بلکه باعث تقویت یک اکوسیستم پر رونق می شود و موقعیت Notcoin را به عنوان یک بازیکن برجسته در بخش های بازی و ارزهای دیجیتال مستحکم می کند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نات کوین Notcoin 

در 16 می 2024، توکن NOT رسما راه اندازی شد و در صرافی های بزرگی مانند OKX در دسترس قرار گرفت.
همانطور که در نمودار Tradingview زیر مشهود است، در OKX بالاترین سطح 0.009900 را ثبت کرد، سپس در 24 می به 0.004500 کاهش یافت.
نت‌کوین اخیراً از زمان پایین‌ترین سطح خود صعودی بوده است، که توسط متریک رشد زنجیره‌ای در حال رشد NOT Futures Open Interest (USD) مشهود است.
افزایش بهره باز معمولاً نشان دهنده فعالیت خرید جدید است که یک روند صعودی است.

NOT Futures Open Interest: Coinglass

شاخص های فنی نیز یک حرکت صعودی طولانی را نشان می دهند. MACD به شدت صعودی است، با خط MACD بالای خط سیگنال و هیستوگرام صعودی بالای خط علامت صفر.
همچنین، RSI 4 ساعته در 83 قرار دارد، یک منطقه بسیار بیش از حد خرید، که نشان می‌دهد گاوها در روزهای اخیر حرکت خود را حفظ کرده‌اند، اگرچه ممکن است قیمت برای کاهش نرخ به سطح خنثی کاهش یابد.
اگر اصلاحی رخ دهد، قیمت ممکن است کاهش یابد تا شکاف ارزش منصفانه مشخص شده در نمودار را پر کند که بین 0.005871 تا 0.006789 دلار متغیر است.

نمودار 4 ساعته NOTUSDT: TradingView
نمودار 4 ساعته NOTUSDT: TradingView

از آنجایی که Notcoin همچنان کاربران را مجذوب خود می کند و مرزهای نوآوری را پشت سر می گذارد، دنیای ارزهای دیجیتال مشتاقانه حرکت بعدی پروژه را پیش بینی می کند.
Notcoin با رویکرد منحصر به فرد و تعهد قاطع خود به دسترسی، خود را به عنوان نیرویی در فضای رمزنگاری در نظر گرفته است.

منبع  (analyticsinsight.net)

اشتراک گذاری
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Reddit

فهرست مطالب

همکارشو کسب درآمد کن

با معرفی خریدار و فروشنده به صرافی ارز دیجیتال بیت گرند ، کسب در آمد کن .

کسب درآمد از معرفی صرافی بیت گرند - همکاری در فروش ارز دیجیتال
مشاوره و آموزش

پلنهای مختلف مشاوره و آموزش

  • معاملات ارز دیجیتال
  • تحلیل بازار 
  • آشنایی با بازار
  • رفع اشکالات معاملات
  • اطلاع از زمان خرید و فروش
خرید حجم بالا بدون احراز هویت

مشتریان محترمی که درخواست خرید و فروش ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت دارند.

جهت هماهنگی از طریق شماره تماس دفتر مرکزی صرافی بیت گرند  02128423217 و یا شماره موبایل 09353810897 با ما در ارتباط باشند.

آشنایی با ارزهای دیجیتال ، قیمت و نمودار تغییرات

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟

قیمت تتر (USDT) چیست؟ تتر یک ارز دیجیتال است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این ارز با ارزش سایر ارزهای

آیا باید بیت کوین بخرید در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟

آیا باید بیت کوین بخرید

در حالی که نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت ۶۹۰۰۰ دلاری است؟ خرید بیت کوین در حال حاضر، بیت کوین (CRYPTO: BTC) غیرقابل توقف به